Tréning a Kézenfogva Alapítványnál

A Kézenfogva Alapítvány tréninget szervezett.

A Kézenfogva Alapítványról ide klikkelve olvashatsz.

 

A tréning a könnyen érthető kommunikációról szólt.

A könnyen érthető kommunikációról ide klikkelve olvashatsz.

 

A tréningen az emberek tanulnak.

Tréning például az oktatás.

Az emberek az oktatáson számítógép vagy mobiltelefon segítségével vettek részt.

 

A tréningen 23 ember vett részt.

A tréningen tanult például tanár, szülő, szakember, érdeklődő.

Az emberek egymástól tanultak.

Megismerték a könnyen érthető kommunikáció szabályait.

A tanultakat gyakorolták.

Jó hangulat alakult ki.

 

A résztvevők később használják a könnyen érthető kommunikációt.

A csapat megtanulta, 

hogyan kommunikáljon érthetően. 

A kommunikáció például a beszéd vagy az írás. 

A könnyen érthető kommunikáció több emberhez eljut.

 

A szöveget a tréning csapata írta.

A csapat tagjai:

Andó Sára Noémi

Bagó Viktória

Berényi-Nagy Orsolya

Daniss-Bodó Eszter

Fekete-Szabó Viola

Gönye Lili

Hajzer Fanni

Kristóf Róbert

Langné Felföldi Anna

Magyar Ágoston

Maruzsenszki Endre

Metz Tímea

Murányi Beáta

Pintér Dorina Anna

Refle Gyöngyi

Retter Diána Flóra

Rozgonyi Lajosné

Szabó Beáta

Szentpétery Borbála

Szomor-Bodrogi Dóra

Takács Melinda

Tóthné Kollár Anna Ágnes