Húsvéti korlátozások és szabályok

Eljött a Húsvét Ünnepe!Húsvéti Nyuszi, Húsvét, Mezei Nyúl

A kereszténység legnagyobb ünnepe.

Most a megszokottól eltérően ünnepeljük a koronavírus miatt.

 

A Húsvétot otthon ünnepeljük!

Húsvétkor Jézus feltámadását ünneplik.

Fontos, hogy a koronavírus miatt

a templomi szertartásokra nem mehetnek az emberek!

Templomba tilos menni!

Ide kattintva egy honlapon összegyűjtötték az online közvetítéseket, ahol

megnézhető a számítógépen a mise.

 

Most otthon emlékezzen meg Jézusról!

Jézusról olvashat

a Vedd és olvasd! Könnyen érthető bibliai üzenetek című könyvben.

A biblia üzeneteit könnyen érthető kommunikációval írták.

A könyvet ide kattintva olvashatja.

 

A kijárási korlátozást meghosszabbították.

A kijárási korlátozás azt jelenti,

hogy minden ember maradjon otthon!

Csak az menjen az utcára, akinek dolga van.

Például kimehet, aki

dolgozni jár,Attendance clipart work attendance, Attendance work attendance ...

orvoshoz megy,

gyermekét viszi intézménybe,

vásárolni megy.

 

Ki lehet menni levegőzni is, de

figyelni kell a 2 méter távolságra egymástól!

Otthon tornázzon minden reggel, mert egészséges marad!

Egyen egészséges ételeket!

Ide kattintva olvashat az egészséges életről

könnyen érthető kommunikációval. 

 

A Húsvéti ünnep ételeit megvásárolhatjuk.

Fontos, hogy 9 óra és 12 óra között Elderly Clipart

a fiatalok nem mehetnek vásárolni.

Csak a 65 évesnél idősebb emberek mehetnek vásárolni.

Az idős embereket védik ezzel, hogy

ne kapják el a koronavírust.

Kis boltokba csak 2 ember mehet be egyszerre.

Az áruházakba is kis csoportban engedik be az embereket.

Lehet, hogy várakozni kell a bolt előtt.

Tartsa be a 2 méter távolságot a sorban állva is!

Figyeljen az ünnepi nyitva tartásra!

 

Készüljön a Húsvétra otthon!

Díszítse fel a lakását!

Lehet papírból kivágni tojásokat és az ablakra ragasztani.

Főzzön tojást, és a héjára rajzoljon filctollal.

Ha ügyes festhet is tojást!

Főzzön sonkát és tojást!

Ide kattintva megnézheti a főtt sonka receptjét.

 

Tartsa a kapcsolatot az emberekkel otthonról!

Hívja fel a családját, barátját telefonon vagy videohívásban.

Kívánjon Kellemes Húsvéti Ünnepet telefonon vagy

e-mailben vagy videóbeszélgetésben. 

 

Tartsa be a kijárási korlátozás szabályait!To Pay Clipart

A szabály betartását rendőrök ellenőrzik.

A szabályok megsértése miatt fizetni kell.

A bírság lehet 5000 forint vagy akár 500 000 forint.

 

További információk a koronavírusról

Információk a koronavírusról: http://konnyenertheto.gonczirita.hu/2020/03/15/koronavirusrol-konnyen-ertheto-kommunikacioval/

Szabályok a koronavírus idején: http://konnyenertheto.gonczirita.hu/2020/03/17/szabalyok-a-koronavirus-fertozes-megelozesehez-konnyen-ertheto-kommunikacioval/

Mire figyeljen az intézményben?http://konnyenertheto.gonczirita.hu/2020/03/19/bentlakasos-intezmenyben-koronavirus-idejen-konnyen-ertheto-kommunikacioval/

Kiadvány a koronavírusrólhttp://konnyenertheto.gonczirita.hu/wp-content/uploads/2016/11/Ismertető-a-koronavírusról-és-a-szabályokról-könnyen-érthető-kommunikációval_www.konnyenertheto.gonczirita.hu_2020.pdfhttp://konnyenertheto.gonczirita.hu/wp-content/uploads/2016/11/Ismertető-a-koronavírusról-és-a-szabályokról-könnyen-érthető-kommunikációval_www.konnyenertheto.gonczirita.hu_2020.pdf

Képek forrása: pixabay.com, hvg.hu