Könnyen érthető képzés a Kézenfogva Alapítványnál

A Kézenfogva Alapítvány képzést Kapcsolódó képszervezett.

A képzés témája a könnyen érthető kommunikáció. 

A résztvevők könnyen érthető összefoglalója:

 

Marosvásárhelyről vonattal jöttünk. Képtalálat a következőre: „group work table clipart”

A csoportban 8 ember dolgozik együtt.

Tanulni jöttünk.

Délután sétáltunk Budapesten.

Leírtunk 5 könnyen érthető mondatot.

A könnyen érthető kommunikáció segíti a megértést.

Mindenkinek hasznos a könnyen érthető kommunikáció.

Az élet minden területén használható.Képtalálat a következőre: „easy to read”

Egyszerű szavakat és képeket használunk.

Rövid mondatok segítik a megértést.

Fogyatékos emberek információhoz jutnak.

A honlap akadálymentesítésére is használjuk.