Könnyen érthető kommunikáció az önálló életvitel napján

Az ÉFOÉSZ Önérvényesítő konferenciát tart

az Önálló Életvitel Napján.

 

Az önérvényesítők értelmi fogyatékos emberek,

akik felszólalnak saját magukért és a társaikért.

A konferencián főleg önérvényesítők fognak előadást tartani és

beszélgetni egymással.

 

A konferencián 4 témával foglalkoznak.

A konferencia egyik témája a könnyen érthető kommunikáció.

 

A konferencia ideje

2018. május 4. péntek 14 órától 16:30-ig.

 

A konferencia helye

ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

1097 Budapest, Ecseri út 3. Földszint: A/67-es terem.

 

A konferencián a részvétel ingyenes.

 

A konferenciára jelentkezni kell.

Az interneten kell jelentkezni ide kattintva.

2018. április 30-ig lehet jelentkezni.