Tojásos lecsó könnyen érthető kommunikációval

Tavaszköszöntő reggeli vagy vacsora.

Könnyű és tápláló étel.

Könnyen érthető kommunikációval készült cikk.

 


Hozzávalók

 1 hagyma

 4 paprika

 2 paradicsom
3 evőkanál olaj
 2 tojás
kés
 vágódeszka
 fazék
 fakanál
 tálka
 villa

Elkészítés

1) A hagymát hámozd meg.
2) A paprikákat és paradicsomokat mosd meg.
3) A paprikát tisztítsd meg.
4) A 3 evőkanál olajat öntsd a fazékba.
A fazekat tedd a tüzhelyre.
A tűzhelyen hevítsd az olajat.
5) A hagymát vágd apró darabokra.
A hagymát öntsd az olajba.
6) A paprikát és a paradicsomot vágd apróra.
7) A felvágott paprikát és paradicsomot tedd a fazékba.
8) A hagymát, paprikát, paradicsomot főzd 15 percig.
Fedőt tegyél a fazékra.
A zöldségek megfonnyadnak a fazékban.
9) A 2 tojást törd fel tálkába.
A tojásokat verd fel villával. Itt megnézheted a tojás felverést.
A tojásokat öntsd a fazékba.
Tehetsz a rántottába fűszert.
Én nem tettem.
10) A tojásos lecsót kevergetve főzd.
A tojás megkeményedik.
Olyan lesz, mint a rántotta.
Kész a tojásos lecsó. Jó étvágyat!
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
Süss még egytálételt!