Kisfilm a könnyen érthető kommunikációról

Képtalálat a következőre: „film clipart”Elkészült 1 film a könnyen érthető kommunikáció fogalmáról.

A filmből megismered a könnyen érthető kommunikáció fogalmát.

A filmből megismered a könnyen érthető kommunikáció jelét.

 

A film könnyen érthető kommunikációval készült.

 

A filmet Farkasné Gönczi Rita készítette.

A film szövegét Német Zsuzsa tapasztalati szakértő ellenőrizte.

A filmet ide klikkelve nézheted meg.