Legyen a világ könnyebben érthető

Az  Erste Bank Hungary pályázatot írt ki.

A pályázat címe: Higgy magadban.

Az ÉFOÉSZ önérvényesítői pályázatot írtak.

A pályázatot a Szegedi Tudományegyetemmel együtt írták.

A könnyen érthető kommunikációt terjesztik majd.

Külföldi jó ötleteket hoznak be Magyarországra.

Szeretnék, hogy a könnyen érthető kommunikációt többen használják.

A pályázatra szavazhat mindenki.

Szavazni lehet 2017. december 15-ig.

Szavazz a kezdeményezésre!

Ide klikkelve szavazhatsz!