Körteleves

A körte leves finom őszi étel.

Gyorsan elkészíthető.

Fűszerezhető fahéjjal, szegfűszeggel.

Most gyömbérrel fűszereztem.

 


Hozzávalók

 3 körte

 1 fazék víz = 3 bögre víz

 1 kávéskanál őrölt fahéj

 1 kis kávéskanál gyömbérpor

 1 fazék

 1 fakanál

 botturmix


Elkészítés

1) A körtét mosd meg.

A körtét vágd kis darabokra.

A körte magházát dobd ki.

A körte darabokat tedd a fazékba.

Önts 3 bögre vizet a fazékba.

 

2) Az őrölt fahéjat tedd a fazékba.

 

3) A gyömbérport tedd a fazékba.

 

4) A körte levest forrald 20 percig.

 

5) A kész levest óvatosan turmixold össze.

Vigyázat a leves forró.

Kész a leves!

Jó étvágyat!

 

 

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.
A recept forrása: www.konnyenertheto.gonczirita.hu