Könnyen érthető előadás Szegeden

Konferenciát tartanak Szegeden.

A konferenciát 2017. november 22-én, szerdán tartják.

A konferencia 10 órakor kezdődik.

A konferencia címe: Az ADÁSBAN” nincs zavar
Válaszok a gyógypedagógiai gyakorlat kihívásaira

A Szegedi Tudományegyetem Gyógypedagógus-képző Intézet szervezi.

A konferencián tartanak előadást a könnyen érthető kommunikációról.

Az előadást tartja Horváth Péter és Magyar Adél.

A konferencia ingyenes.

A konferenciára regisztrálni kell.

A regisztráció azt jelenti, hogy írásban bejelentkezik a konferenciára.

A konferenciára jelentkezhet ide klikkelve.