Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet
Információk a könnyen érthető kommunikációról és a mindennapi életről.
Show Navigation Hide Navigation
  • Hírek
  • Konyha
    • Befőzés
    • Egytálétel
    • Feltét
    • Köret
    • Leves
    • Mártás
    • Reggeli/vacsora
    • Saláta
    • Desszert
  • Ismeret
    • Fogalom
    • Történelem
    • Módszertan
    • Filmek
    • Kutatás
  • KÉK kiadványok
  • Szótár
  • Csapat
  • English
    • Definition
  • Deutsch
    • Definition
  • Gönczi Rita

Könnyen érthető kommunikáció fogalma

Gönczi Rita 2017. 08. 20. Hírek

Mit jelent a könnyen érthető kommunikáció?

Tapasztalati szakértők válaszoltak a kérdésre.
Német Zsuzsa is válaszolt a kérdésre.

Farkasné Gönczi Rita megírta a könnyen érthető kommunikáció fogalmát.


 Klikkel ide!
Olvasd el a Könnyen érthető kommunikáció fogalmát!

akadálymentesítés fogalom módszertan
Minden jog fenntartva. Az oldalon található szövegek a szerző engedélye nélkül nem terjeszthetőek.

© 2019 Könnyen érthető kommunikáció - Könnyen érthető élet