Fogyatékosság és bántalmazás

A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft.
könyvet fordított és írt a bántalmazásról.

A könyv könnyen érthető.
A könyvet 4 könnyen érthető szinten írták.
Válaszd ki a neked érthető szintet a könyvből!

A bántalmazás veszélyes.
A bántalmazást néha nehéz felismerni.
A könyvből megtudod a bántalmazás fajtáit.
Megtudod, hogy mit csinálj bántalmazáskor.

 

Olvasd el a könyvet!
 Klikkel ide a honlapról letölthető könyvért!

A könyvet fordították és írták:
Borbás Bálint,
Farkasné Gönczi Rita,
Rajnai Eszter.

A könyvet sok tapasztalati szakértő ellenőrizte.
Köszönet a Down Alapítványnak, a Salkaházi Sára Katolikus Intézményének.

Klikkelj ide a témafüzetekért!

A könnyen érthető kommunikációról ide klikkelve olvashatsz.