Könnyen érthető útmutató háztartási eszközökhöz a Szegedi Tudományegyetem hallgatóitól

A Szegedi Tudományegyetem hallgatói támogatják a könnyen érthető kommunikációt.
A felnőtt tanulók témafüzeteket készítettek.
Írtak a háztartási eszközök használatáról.
Írtak a cselekvőképességről.
A hallgatók írásait elolvashatod a Témafüzetek menüpontban.

A Szegedi Tudományegyetem hallgatói írtak a munkájukról.
Érdemes elolvasni!


A Szegedi Tudományegyetem tanulói vagyunk.
Végzős gyógypedagógus hallgatók vagyunk.
A tanulásban akadályozottak és értelmileg akadályozottak szakirányon tanulunk.

Horváth Péter tanár úr órájára készítettünk egy projektmunkát.
A munka témája a könnyen érthető kommunikáció.

A könnyen érthető kommunikáció azt jelenti,
hogy a mondandómat egyszerű mondatokban fogalmazom meg.
Ez a szöveg is könnyen érthető.

A háztartási eszközök használatáról készítettük a munkánk.
Ez az első könnyen érthető útmutató.

A könyvet teszteltük 3 értelmileg akadályozott fiatallal Szegeden
a GEMMA Fejlesztő Nevelést-Oktatást Végző Iskola,
Általános Iskola és Készségfejlesztő Iskolában.