Könnyen érthető fejezet a Fogyatékosságtudományi tudásbázisban

A Fogyatékosságtudományi Tudásbázis keretében jegyzet készült.
A jegyzet címe: Kommunikációs és információs technológiák és fogyatékosságügy.
A jegyzetben olvasható fejezet a könnyen érthető kommunikációról.
A fejezetet Farkasné Gönczi Rita és Graf-Jaksa Éva írta.

A fejezet ide klikkelve elolvasható. Képtalálat a következőre: „click”

További információk a Módszertan menüpontban olvashatóak.