Mézeskalács

Egyszerű elkészítés.
Karácsonyi ajándéknak is tökéletes.

Hozzávalók
 28 dkg liszt = 28 evőkanál liszt

 10 dkg vaj = kocka margarin fele

 2 tojás

 2 evőkanál méz

 18 dkg cukor = 18 evőkanál cukor

 1 kiskanál szódabikarbóna

 1 kávéskanál fahéj

 1 kávéskanál szegfűszeg

 1 narancs reszelt héja, ha szükséges, reszelő

 tál

 kanál

 gyúrófa

 szaggató forma

 tepsi

 sütőpapír

Elkészítés
1) A lisztet tedd a tálba.

2) A cukrot tedd a tálba.

3) A mézet tedd a tálba.

4) A 2 tojást tedd a tálba.

5) A kiskanál szódabikarbónát tedd a tálba.

6) A szegfűszeget tedd a tálba.

7) A fahéjat tedd a tálba.

8) A narancs héját reszeld a tálba.

9) A vajat tedd a tálba.

10) A tésztát gyúrd össze.

11) A tészta összeáll.

12) A tésztát tedd be a hűtőbe 1 órát.

13) Lisztezd be az asztalt vagy a gyúródeszkát.
A tésztát tedd rá.

14) A tésztát nyújtsd ki gyúrófával. vékonyra.
4 milliméteres legyen, CD tok vastag.

15) Szaggatóval vágj formákat a tésztából.

16) A tészta formákat díszítheted mazsolával, dióval, tortadarával.
Díszítés nélkül is finom lesz.

17) A sütőpapírt tedd a tepsire.
A tészta formákat tedd a sütőpapírra.

18) A tepsit tedd a sütőbe.
A mézeskalácsot 200 fokon 8 percig süsd.
A mézeskalács kicsit barna legyen.

Kész a mézeskalács.

Ajándéknak szép és finom.
Dobozba csomagolható.

A mézeskalács papírba is csomagolható ajándék.

A recept könnyen érthető kommunikációval készült.