Banános palacsinta

A mini palacsinta édes.

A mini palacsintát egyszerű elkészíteni.

A mini palacsinta ehető lekvárral vagy
gyümölcsökkel vagy
csokiöntettel.

 

Hozzávalók
 1 banán

 

 1 tojás

 

  1 csipet só

 

 1 kávéskanál fahéj

 

 1 kávéskanál nyírfacukor

 

olaj a sütéshez

 

 tál

 

 botturmix

 

 merőkanál

 

 serpenyő

 

 lapos fakanál

 

Elkészítés

A banánt megpucolod.

 

A banánt a tálba teszed.

 

A tojást feltöröd, és a tálba öntöd.

 

A botturmixal összekevered a banánt a tojással.

 

A kávéskanál őrölt fahéjat a tálba teszed.

 

Csipet sót teszel a tálba.

 

Teáskanál nyírfacukrot teszel a tálba.

 

A tészát összeturmixolod a tálban.

 

A serpenyőt felmelegíted.
A serpenyőbe kis olajat öntesz.

 

A tésztából 1 adagot a kis merőkanállal a serpenyőbe kanalazol.

 

A tésztát megforgatod a serpenyőben.

 

Kész a banános minipalacsinta.
Könnyen érthető kommunikációval készült recept.