Almakompót

A téli alma helyett terem új alma. 

A téli alma már puha, ráncos.

Készíts belőle kompótot!

Finom desszert vagy leves.

Nyírfacukorral készítem, így egészséges.

 

Hozzávalók

 1 evőkanál cukor vagy nyírfacukor

 1 teáskanál őrölt fahéj

 4 alma

 víz a fazékba

 fakanál

  fazék

 kés

 vágódeszka

Elkészítés

1) Az almákat mosd meg vízben.

2) Az almákat vágd fel cikkekre.
A magházat vágd ki.

3) A feldarabolt almát tedd a fazékba.

4) Az evőkanál cukrot tedd a fazékba.

5) A teáskanál fahéjat öntsd a fazékba.

6) Vizet önts a fazékba. A víz lepje el az almákat.

7) Forrald az almák vizét.
Főzd a kompótot addig, amíg az almák puhák lesznek.
Keverd meg többször a kompótot főzés közben.

 

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.