Zöldséges csirkemell csíkok

Zöldséges csirkeFriss zöldségekkel ízletes.

Egytál ételként ehető vagy 

készíthető hozzá köret.

Egyszerűen elkészíthető.

Hozzávalók

 kis tányérnyi méretű csirkemell csíkok

 4 répa

 6 gerezd fokhagyma

 1 nagy hagyma

 vágódeszka

 kés

 serpenyő

 fakanál

 3 evőkanál olaj vagy 1 evőkanál zsír

 kávéskanál só, kakukkfű

 1 szál rozmaring

Elkészítés

1) A répákat, hagymát, fokhagymát vágd fel kis darabokra.

2) A 3 evőkanál olajat öntsd a serpenyőbe.

Kapcsold be a főzőlapot magas hőfokra.


3) A répát, hagymát, fokhagymát tedd a serpenyőbe.


4) A húst sózd meg.


5) A húst fűszerezd kakukkfűvel.

6) A húst forgasd össze a fűszerekben.

7) A zöldségeket párold meg amíg a húst fűszerezed.

Fedő kell a serpenyőre, hogy a zöldség saját levében puhuljon.

Fedő nélkül kiszárad a zöldség.

8) A húst tedd a serpenyőbe.

9) A húst a zöldséggel keverd össze.

10) A rozmaringot tedd a serpenyőbe.

A rozmaring lehet friss vagy szárított.

11) Keverd össze a húst a zöldséggel.

Süsd a zöldséges húst puhára.


Kész van a zöldséges csirkemell csíkok.

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.