Olajbogyós saláta

Hozzávalók

 1 fej saláta

 1 kígyóuborka

 2 paradicsom

 2 paprika

 15 szem olajbogyó

 tál

 kés

 

Elkészítés

1) A zöldségeket mosd meg.

 

2) A salátát tépd össze a tálba.

Az uborkát vágd kis darabokra a tálba.

Nehéz a vágás, vágj vágódeszkán.

 

3) A paradicsomokat vágd kis darabokra a tálba.

 

4) A paprikát vágd kis darabokra a tálba.

 

5) Az olajbogyókat kis darabokra vághatod a tálba.

Az olajbogyókat egészben is beleteheted a tálba.

 

6) A salátát keverd össze.

Használhatsz kanalat.

Én kézzel szeretem összekeverni.

Kész a paleolit saláta.

Egészséges.

 

Könnyen érthető kommunikációval készült recept.