Brownie – a csokis csoda egyszerűen

A brownie nevét mond ki így: bróní. A gyerekek és felnőttek kedvenc süteménye. Jó minőségű csokoládét érdemes használni. Honnan eredt a brownie? …

Túrós pogácsa könnyen érthetően

A recept egyszerű pogácsához készült. A gyúrásakor ízesíthető a pogácsa. Például medvehagyma összetépett levelével. A receptet Somogyi Nóra készítette. Köszönet Nórának a …

Boldog Karácsonyt kíván a KÉK klubunk!

A könnyen érthető klubban gondolkodtunk a Karácsonyról. A Karácsony a szeretetről szól. Kerüljük el a rohanást! Kigondoltunk néhány ötletet. Klikkelj ide!  Nézd meg …