Tapasztalati szakértő képzés

A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft. rövid neve: FSZK. Az FSZK tapasztalati szakértő képzést tartott. A tapasztalati szakértő saját életéről mesél. …

Brownie – a csokis csoda egyszerűen

A brownie nevét mond ki így: bróní. A gyerekek és felnőttek kedvenc süteménye. Jó minőségű csokoládét érdemes használni. Honnan eredt a brownie? …

Túrós pogácsa könnyen érthetően

A recept egyszerű pogácsához készült. A gyúrásakor ízesíthető a pogácsa. Például medvehagyma összetépett levelével. A receptet Somogyi Nóra készítette. Köszönet Nórának a …