A képen Christiane Maaß portréja látható.

Interjú Christiane Maaß egyetemi professzorral

Magyarországon megtartottuk az 1. könnyen érthető kommunikációval foglalkozó nemzetközi szakmai konferenciát.  Az egyik előadó Christiane Maaß. Christiane egyetemi professzor. Christiane kutatja a …

1. szakmai konferencia a KÉKről

A konferencia hosszú címe: Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés 1. szakmai konferencia a könnyen érthető kommunikációról.   A konferencián előadást tartottak …

A képen 2021 szám olvasható.

Boldog Új Esztendőt!

Boldog Új Esztendőt kívánok könnyen érthető kommunikációval! A cikkben vágigvesszük, mi volt 2020. évben. Elgondokodunk, hogy mit várunk a 2021. évtől.

Könnyed receptek Karácsony után

Karácsonyi étkezés A Karácsonyi ünnepeken sokat esznek az emberek. Példul esznek halászlevet, rántott húst krumplival és beiglit vagy gyümölcskenyeret. Az ünnepek alatt …

4 szakember beszélget a kommunikációról. A kép a Magyar Tudomány Ünnepén készült.

KÉK a Magyar Tudomány Ünnepén

Előadást tartott Farkasné Gönczi Rita a könnyen érthető kommunikcáióról. Az előadást a Magyar Tudomány Ünnepének konferenciáján tartotta. A konferenciát az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar szervezte.

Infoalap logoja

KÉK az Infoalapban

Az Infoalap a látássérült embereknek segít. Az Infoalap munkatársai felkészítésen vettek részt. A felkészítés a könnyen érthető kommunikációról szólt. A könnyen érthető …