Brownie – a csokis csoda egyszerűen

A brownie nevét mond ki így: bróní. A gyerekek és felnőttek kedvenc süteménye. Jó minőségű csokoládét érdemes használni. Honnan eredt a brownie? …

Túrós pogácsa könnyen érthetően

A recept egyszerű pogácsához készült. A gyúrásakor ízesíthető a pogácsa. Például medvehagyma összetépett levelével. A receptet Somogyi Nóra készítette. Köszönet Nórának a …

Boldog Karácsonyt kíván a KÉK klubunk!

A könnyen érthető klubban gondolkodtunk a Karácsonyról. A Karácsony a szeretetről szól. Kerüljük el a rohanást! Kigondoltunk néhány ötletet. Klikkelj ide!  Nézd meg …

Legyen a világ könnyebben érthető

Az  Erste Bank Hungary pályázatot írt ki. A pályázat címe: Higgy magadban. Az ÉFOÉSZ önérvényesítői pályázatot írtak. A pályázatot a Szegedi Tudományegyetemmel együtt …

Akadálymentes honlap készítése

A honlap készítése külön tudás. A honlap legyen akadálymentes. Az akadálymentes honlapot mindenki megérti. Az akadálymentes honlapon betartják a könnyen érthető módszertant.  …