Tojásrántotta tekercs

A tekercs könnyen elkészíthető. Izgalmas kinézetű a rántotta. Szeretem, ha egy klasszikus étel újszerűen néz ki. Hozzávalók  3 tojás  1 csipet só …

Könnyen érthető hírek

Az United Responsed könnyen érthető híreket jelentetett meg. A könnyen érthető hírek angol neve: Easy News. Az Easy News 2013. évtől jelenik …

Inkluzív módszertani délután az ELTE BGGYK-on

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara szakmai délutánt szervezett. A szakmai délután neve: Inkluzív módszertani délután. Az inkluzív befogadáót jelent. …

Európai könnyen érthető szabályok

Az Inclusion Europe által szervezett Pathways projekt valósult meg. A projekt címe: Utak a felnőttképzésben értelmi fogyatékossággal élő emberek számára. A projektben útmutató …

KÉR kiadványok a Down Alapítványtól

A Down Alapítvány különböző témákban készített könnyen érthető kiadványokat. A témák között szerepel a munkavédelem, banki ügyintézés. A könnyen érthető kiadványok letölthetőek …

Mézeskalács

Egyszerű elkészítés. Karácsonyi ajándéknak is tökéletes. Hozzávalók  28 dkg liszt = 28 evőkanál liszt  10 dkg vaj = kocka margarin fele  2 tojás …

Banános palacsinta

A mini palacsinta édes. A mini palacsintát egyszerű elkészíteni. A mini palacsinta ehető lekvárral vagy gyümölcsökkel vagy csokiöntettel.   Hozzávalók  1 banán   …

Csokis meggydzsem

A csokis meggydzsem könnyen elkészíthető. Különleges ízű dzsem télire. Csodás téli nasi vagy süti ízesítő. Húshoz is finom lehet. Hozzávalók   1 kiló …