A plakát szöveget tartalmaz. A 1,5 sortávolságra hívja fel a figyelmet.

KÉK Advent 3. – Sortávolság

A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában.  Advent 3. napját számoljuk.  Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …

Szöveges plakát adventre. A megfelelő betűméret a 14-es.

KÉK Advent 2. – Betűméret

A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában.  Advent 2. napját számoljuk.  Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …

Szöveges kép látható. Adventi naptár 1. kée, a jól olvasható betű Arial.

KÉK Advent – Easy to understand Advent

Könnyen érthető kommunikáció és az Advent kapcsolata. Az Advent ünnepi időszak. Az Advent december 1. naptól indul. Az Adventi időszak Karácsony napjáig …

Leichte Sprache in Erasmus Kurs

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Erasmus képzést szervez. Az Erasmus képzésen külföldi diákok tanulnak Magyarországon.  Az oktatók külföldi nyelven tartják az …

A képen Christiane Maaß portréja látható.

Interjú Christiane Maaß egyetemi professzorral

Magyarországon megtartottuk az 1. könnyen érthető kommunikációval foglalkozó nemzetközi szakmai konferenciát.  Az egyik előadó Christiane Maaß. Christiane egyetemi professzor. Christiane kutatja a …

1. szakmai konferencia a KÉKről

A konferencia hosszú címe: Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés 1. szakmai konferencia a könnyen érthető kommunikációról.   A konferencián előadást tartottak …