A képen 2021 szám olvasható.

Boldog Új Esztendőt!

Boldog Új Esztendőt kívánok könnyen érthető kommunikációval! A cikkben vágigvesszük, mi volt 2020. évben. Elgondokodunk, hogy mit várunk a 2021. évtől.

Könnyed receptek Karácsony után

Karácsonyi étkezés A Karácsonyi ünnepeken sokat esznek az emberek. Példul esznek halászlevet, rántott húst krumplival és beiglit vagy gyümölcskenyeret. Az ünnepek alatt …

4 szakember beszélget a kommunikációról. A kép a Magyar Tudomány Ünnepén készült.

KÉK a Magyar Tudomány Ünnepén

Előadást tartott Farkasné Gönczi Rita a könnyen érthető kommunikcáióról. Az előadást a Magyar Tudomány Ünnepének konferenciáján tartotta. A konferenciát az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar szervezte.

Infoalap logoja

KÉK az Infoalapban

Az Infoalap a látássérült embereknek segít. Az Infoalap munkatársai felkészítésen vettek részt. A felkészítés a könnyen érthető kommunikációról szólt. A könnyen érthető …

Tréning a Kézenfogva Alapítványnál

A Kézenfogva Alapítvány tréninget szervezett. A Kézenfogva Alapítványról ide klikkelve olvashatsz.   A tréning a könnyen érthető kommunikációról szólt. A könnyen érthető …

A képen emberek állnak egymástól 1,5 méter távol.

Szabályok a koronavírus idején

A cikk könnyen érthető kommunikációval készült.  A könnyen érthető kommunikációról olvashat a honlapon.  Olvashat a könnyen érthető kommunikáció szabályáról, múltjáról. Ide kattintva …