1. szakmai konferencia a KÉKről

A konferencia hosszú címe: Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés 1. szakmai konferencia a könnyen érthető kommunikációról.   A konferencián előadást tartottak …

A képen 2021 szám olvasható.

Boldog Új Esztendőt!

Boldog Új Esztendőt kívánok könnyen érthető kommunikációval! A cikkben vágigvesszük, mi volt 2020. évben. Elgondokodunk, hogy mit várunk a 2021. évtől.

Könnyed receptek Karácsony után

Karácsonyi étkezés A Karácsonyi ünnepeken sokat esznek az emberek. Példul esznek halászlevet, rántott húst krumplival és beiglit vagy gyümölcskenyeret. Az ünnepek alatt …

4 szakember beszélget a kommunikációról. A kép a Magyar Tudomány Ünnepén készült.

KÉK a Magyar Tudomány Ünnepén

Előadást tartott Farkasné Gönczi Rita a könnyen érthető kommunikcáióról. Az előadást a Magyar Tudomány Ünnepének konferenciáján tartotta. A konferenciát az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar szervezte.

Infoalap logoja

KÉK az Infoalapban

Az Infoalap a látássérült embereknek segít. Az Infoalap munkatársai felkészítésen vettek részt. A felkészítés a könnyen érthető kommunikációról szólt. A könnyen érthető …