Könnyen érthető kommunikáció fogalma

Mit jelent a könnyen érthető kommunikáció? Tapasztalati szakértők válaszoltak a kérdésre. Német Zsuzsa is válaszolt a kérdésre. Farkasné Gönczi Rita megírta a …

Előadás a MAGYE konferencián

A Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete konferenciát szervez. A Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete rövid neve MAGYE. A MAGYE a konferenciát Kaposváron tartja. A konferencia a …

Fogyatékosság és bántalmazás

A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft. könyvet fordított és írt a bántalmazásról. A könyv könnyen érthető. A könyvet 4 könnyen érthető …

Tojásrántotta tekercs

A tekercs könnyen elkészíthető. Izgalmas kinézetű a rántotta. Szeretem, ha egy klasszikus étel újszerűen néz ki. A végén megszórható sajttal, vagy tekerhető …

Könnyen érthető hírek

Az United Responsed könnyen érthető híreket jelentetett meg. A könnyen érthető hírek angol neve: Easy News. Az Easy News 2013. évtől jelenik …

Inkluzív módszertani délután az ELTE BGGYK-on

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kara szakmai délutánt szervezett. A szakmai délután neve: Inkluzív módszertani délután. Az inkluzív befogadáót jelent. …