
Boldog Új Esztendőt!
Boldog Új Esztendőt kívánok könnyen érthető kommunikációval! A cikkben vágigvesszük, mi volt 2020. évben. Elgondokodunk, hogy mit várunk a 2021. évtől.
Boldog Új Esztendőt kívánok könnyen érthető kommunikációval! A cikkben vágigvesszük, mi volt 2020. évben. Elgondokodunk, hogy mit várunk a 2021. évtől.
Karácsonyi étkezés A Karácsonyi ünnepeken sokat esznek az emberek. Példul esznek halászlevet, rántott húst krumplival és beiglit vagy gyümölcskenyeret. Az ünnepek alatt …
Előadást tartott Farkasné Gönczi Rita a könnyen érthető kommunikcáióról. Az előadást a Magyar Tudomány Ünnepének konferenciáján tartotta. A konferenciát az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar szervezte.
Az Infoalap a látássérült embereknek segít. Az Infoalap munkatársai felkészítésen vettek részt. A felkészítés a könnyen érthető kommunikációról szólt. A könnyen érthető …
A könnyen érthető kommunikáció segít hozzáférni az információhoz. Az ENSZ Egyezmény előírja ezt a jogot. Az ENSZ Egyezmény könnyen érthetően elérhető ide …
A kiadvány címe: Közlekedj bátran! A kiadványban a látássérült emberek közlekedéséről olvashatunk. A kiadványban olvashatunk a látóvezetőről, a vakvezető kutyáról és a …
A Kézenfogva Alapítvány tréninget szervezett. A Kézenfogva Alapítványról ide klikkelve olvashatsz. A tréning a könnyen érthető kommunikációról szólt. A könnyen érthető …
A cikk könnyen érthető kommunikációval készült. A könnyen érthető kommunikációról olvashat a honlapon. Olvashat a könnyen érthető kommunikáció szabályáról, múltjáról. Ide kattintva …
Eljött a Húsvét Ünnepe! A kereszténység legnagyobb ünnepe. Most a megszokottól eltérően ünnepeljük a koronavírus miatt. A Húsvétot otthon ünnepeljük! Húsvétkor …
Magyarországon is terjed a koronavírus. A koronavírus fertőzés lassítható, ha nem megyünk közösségbe, nem megyünk közel más emberekhez, minimum 2 méter távol …
A koronavírusról sok információt olvashat könnyen érthető kommunikációval. A Magyarországon bevezetett szabályokról is olvashatott. Van még valami, amire figyelni kell. Az egészségét …
A www.konnyenertheto.gonczirita.hu oldalon megjelent sok hír a koronavírusról. A hírekből összeállt 1 kiadvány. A kiadványt ide klikkelve olvashatod, letöltheted és odaadhatod másnak. …
Sok ember él bentlakásos intézményben. A bentlakásos intézmény egy közösség. Különböző bentlakásos intézmény működik. A lakóotthonokban családiasan élnek együtt az emberek. A …
A koronavírus gyorsan terjed. A koronavírusról ide klikkelve olvashat könnyen érthető kommunikációval. A koronavírus terjedését lehet lassítani. Olvassa el a magyarországi szabályokat! …
Könnyen érthető kommunikációval készült információ a koronavírus járványról. A koronavírus A világban sokféle koronavírus él. Néhány koronavírus nem veszélyes. Néhány koronavírus …